Inspiratedd

Психологія, стосунки, саморозвиток


Чарівні шпалери з афірмаціями

Чи можуть шпалери на айфон та інший смартфон бути чарівними? І я зараз не про красу, а про справжнісіньку магію, яка ладна змінити твоє життя на краще. Я впевнена, що можуть. Але в тому випадку, якщо ці зображення мають сильні послання для підсвідомості. Тобі може здатися, що це якісь безглузді забавки та тобі тільки здається. На жаль, ми часто недооцінюємо силу нашого мозку та переконань. Тому ігноруємо бува можливості, які в силі здійснити всі наші мрії. Та не цього разу. Сьогодні ми візьмемося за розум і запрограмуємо мозок на правильну хвилю. Так, за допомою шпалер. Але спочатку, уважно прочитай інструкцію.

Шпалери Inspiratedd – це фото та колажі, які зробила я сама. Кожне з них має свою історію та сильну хорошу енергетику. Слова, які ти бачиш на зображеннях, прості для розуміння і мають чітке позитивне значення. 

Інструкція використання «Чарівні шпалери Inspiratedd» 🦋🦋🦋

  1. Дізнатися більше про афірмації, прочитавши допис «Афірмації – ефективне самопрограмування». Це обов‘язковий і надважливий пункт.
  2. Прийняти той факт, що життя людини сильно залежить від установок в підсвідомості і негативні патерни потрібно замінити позитивними.
  3. Обрати шпалери, які подобаються тобі візуально та містять ту афірмацію, яка найбільше відображає твої цілі та бажання.
  1. Встановити шпалери на екран блокування, щоб бачити їх якомога частіше.
Обирай зображення, яке сподобається та завантажуй його нище.
Натискай на назву файлу для перегляду картинки та “Завантажити” для додавання в галерею смартфона.
Позитивні слова на фоні чарівного поєднання кольорів
  1. Підписатися на мій блог Inspiratedd в соцмережах, щоб віддячити мені за мої старання, а також, щоб дізнатися більше про мозок, підсвідомість, стосунки,  саморозвиток тощо.

Чому на деяких фото афірмації написані по декілька разів? Якщо ти читав(ла) мій допис про афірмації, то знаєш, як важливе повторювання. Ось тобі і відповідь.

Сонечко, сяй яскраво! Нехай тобі завжди щастить ✨



Добавить комментарий

Про мене

Привіт! Мене звати Влада і я автор блогу Inspiratedd. Рада вітати тебе в мене на сайті!

підписатися